OBCHODNÉ PODMIENKY
Všeobecné obchodné podmienky
A) Fyzické osoby (pre spotrebiteľov)
Tieto Všeobecné Obchodné Podmienky, ďalej len „obchodné podmienky“ upravujú práva a povinností pre zmluvy uzavreté prostredníctvom online obchodu Ideálne Kúpeľne, umiestneného na webovom rozhraní www.idealnekupelne.sk medzi našou spoločnosťou ako predajcom Ideálne Kúpeľne s.r.o., IČO: 56111576, DIČ: 2122209232 IČ DPH: SK2122209232; Vysokoškolákov 8556/33B, 010 08 Žilina, Slovenská Republika, zapísanej v Obchodnom registri Okresného Súdu Žilina, oddiel Sro, vložka číslo 84536/L a vami ako kupujúcim.
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
a) Zhrnutie obsahu obchodných podmienok
My ako predávajúci sa zaväzujeme Kúpnou zmluvou vám dodať tovar uvedený v objednávke a vy ako kupujúci sa zaväzujete tento tovar prevziať a zaplatiť nám kúpnu cenu. Pre uzatvorenie zmluvy je potrebné, aby ste zaslali objednávku a aby došlo k jej prijatiu z našej strany (podľa bodu 2). Informácie o cenách sa nachádzajú v bode 3. Možné spôsoby platby a dodania nájdete v bode 4 a 5. Informácie o možnosti odstúpenia od zmluvy po prevzatí tovaru sú uvedené v bode 6. Reklamácia sa riadi naším Reklamačným poriadkom pre Fyzické Osoby – spotrebiteľa.
b) Typ zmluvy
V tomto prípade sa jedná o tzv. spotrebiteľskú zmluvu, čiže vy ako kupujúci ste fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti. V opačnom prípade nejde o spotrebiteľskú zmluvu a nevzťahuje sa na vás ochrana spotrebiteľa podľa príslušných právnych predpisov a týchto obchodných podmienok, ale sa na vás vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky pre Právnické Osoby.
c) Uzavretie spotrebiteľskej zmluvy a súvisiace dokumenty
Spotrebiteľská zmluva sa skladá z nasledujúcich dokumentov:
1. Všeobecné Obchodné Podmienky – ktoré určujú naše práva a povinnosti voči vám ako kupujúcemu
2. Reklamačný poriadok – ktorým sa budeme riadiť pri reklamácii tovaru
3. Zásady ochrany osobných údajov – ktoré upravujú ochranu vašich osobných údajov
4. Podmienky a pokyny pri uzatváraní zmluvy – ktoré sú uvedené na našom webovom rozhraní
5. Vaša objednávka
6. Slovenský právny poriadok – ktorý sa riadi najmä nasledovnými právnymi predpismi:
- Zákon č. 40/1964 Z. z., občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a súvisiacich právnych predpisov, ďalej len „občiansky zákonník“
- Zákon č. 102/2014 Z.z., o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov (ak sa jedná o spotrebiteľa)
- Zákon č. 250/2007 Z.z., o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ak sa jedná o spotrebiteľa)
7. Zmluva uzavretá medzi nami v prípade, že obsahuje medzinárodný prvok – súhlasíte s tým, že náš vzťah sa bude riadiť Slovenským právom. Ak právny poriadok štátu vášho bydliska poskytuje vyššiu mieru ochrany spotrebiteľa ako Slovenský právny poriadok, je vám potom poskytovaná táto vyššia miera ochrany.
d) Vyjadrenie súhlasu s obchodnými podmienkami
A) Pred zaslaním objednávky je potrebné si prečítať a oboznámiť sa s týmito obchodnými podmienkami. Pri odosielaní objednávky je potrebné potvrdiť: „Prečítal/a a zoznámil/a som sa s VOP a súhlasím s nimi“. Bez tohto potvrdenia nám nemožno objednávku zaslať.
B) V prípade, že nás požiadate aby sme vám objednávku vystavili manuálne my, zašleme vám objednávku aj s týmito obchodnými podmienkami a nasledujúcim textom „Prečítal/a a zoznámil/a som sa s VOP a súhlasím s nimi“ a vy nám spätne emailom potvrdíte, že s uvedeným súhlasíte. Po obdržaní potvrdzujúceho emailu od vás bude platiť ako keby ste si objednávku urobili podľa bodu A.
2) KÚPNA ZMLUVA
a) Uzatváranie kúpnej zmluvy
Na to, aby zmluva bola uzatvorená je potrebné odoslať objednávku a súhlasiť s týmito obchodnými podmienkami. Upozorňujeme, že vždy sa snažíme, aby prezentácia produktov na našom webovom rozhraní zodpovedala nami predávanému tovaru.
b) Zákaznícky účet
Kupujúci môže objednávať tovar bez registrácie. Údaje uvedené kupujúcim pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.
c) Objednanie tovaru
Objednávku nám môžete zaslať prostredníctvom nášho webového rozhrania (vyplnením objednávkového formulára). Po pridaní vášho požadovaného produktu do košíka kliknete na
A) Zobraziť košík - tu si môžete skontrolovať tovar, ktorý ste si objednali a poprípade zmeniť, pridať, odobrať tovar, množstvo atd.
B) Platba – tu musí objednávka obsahovať všetky potrebné informácie aby sme vám mohli objednávku zaslať – meno a priezvisko, adresa dodania, poprípade fakturačná adresa, telefónne číslo, email, spôsob dopravy, platby. Pred zaslaním objednávky je potrebné potvrdiť: „Prečítal/a a zoznámil/a som sa s VOP a súhlasím s nimi“ a následne stlačiť tlačidlo Zaplatiť:
1) Ak platíte platobnou kartou budete presmerovaní na platobnú bránu, kde zadáte svoje platobné údaje a postupujete podľa pokynov platobnej brány
2) Ak platíte cez PayPal postupujte podľa inštrukcií PayPal
3) Ak platíte prevodom bude vám zaslaná zálohová faktúra s údajmi k platbe
Záväznú objednávku odošlete stlačením tlačidla „Zaplatiť“. Údaje uvedené v záväznej objednávke považujeme za správne a úplné. O ich zmene nás bezodkladne informujte emailom alebo telefonicky.
d) Storno alebo zmena už odoslanej objednávky
Všetky nami prijaté objednávky sú záväzné. Neskoršie zrušenie či zmeny objednávky sú možné iba po dohode s nami, a to buď emailom alebo telefonicky. Pokiaľ je takto zrušená či zmenená objednávka pri tovare, pri ktorom nie je možné odstúpiť od zmluvy (viac informácie v odseku 6), máme nárok na náhradu nákladov, ktoré sme v súvislosti so spracovaním objednávky a so zmluvou vynaložili.
e) Prijatie objednávky a uzavretie zmluvy
O prijatí vašej objednávky vás budeme informovať, a informácia o doručení vašej objednávky k nám je zasielaná automaticky. Nejedná sa teda o prijatie záväznej objednávky z našej strany. Kúpna zmluva, a teda záväzná objednávka sú uzatvorené okamihom, kedy je vám z našej strany doručený email o prijatí objednávky. Pri platbe prevodom alebo platbou prijatou cez platobnú bránu, sa objednávka považuje za záväznú po pripísaní platby na náš účet. Akonáhle nám platba bude pripísaná zašleme vám email, na emailovú adresu, ktorú ste zadali pri objednaní tovaru, potvrdzujúcu prijatie platby a týmto okamihom sa objednávka považuje za záväznú.
3) CENA
a) Zmena Ceny
Pokiaľ cena, uvedená v našom e-shope už nie je aktuálna alebo sa tak stane počas objednávania tovaru, upozorníme vás na túto skutočnosť bezodkladne. Na už prijaté objednávky zmena ceny, ku ktorej došlo medzi objednaním a odoslaním objednávky, už nemá vplyv, a teda nie je možné požadovať od nás úpravu ceny. Pokiaľ nastala z našej strany chyba pri uvedení ceny pri tovare, či už pred objednaním alebo v priebehu objednania tovaru, nie sme povinní a vyhradzujeme si právo vám tovar za túto úplne viditeľnú chybnú cenu nedodať, a to ani v prípade, že vám bol zaslaný ďakovný automatický email o prijatí objednávky.
b) Zľavy z ceny tovaru a ich kombinácie
Ponúkané zľavy z ceny tovaru nie je možné kombinovať.
4) PLATOBNÉ PODMIENKY
a) Spôsoby platby
Nami ponúkané možnosti úhrady kúpnej ceny za objednaný tovar sú nasledujúce:
1. Platobnou kartou – cez platobnú bránu uvedenú na našom webovom rozhraní
2. Prevodom na účet – po prijatí vašej objednávky vám bude zaslaná zálohová faktúra na úhradu s naším IBAN-om.
3. PayPal
b) Splatnosť kúpnej ceny
Kúpna cena splatná pri objednaní tovaru. Pri platbe prevodom alebo cez platobnú bránu je cena splatná do 3 dní od prijatia objednávky. Platba cez PayPal nám na náš PayPal účet bude pripísaná okamžite. Pokiaľ nám platba v danej lehote nebude pripísaná na účet vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy.
b) Daňový doklad
Pri objednaní súhlasíte s týmito obchodnými podmienkami, čím nám udeľujete súhlas na vystavenie a zaslanie daňového dokladu v elektronickej forme a zaslanie na email, ktorý ste zadali pri objednaní tovaru.
5) PODMIENKY DODANIA a PREVZATIE TOVARU
a) Doručovanie tovaru
Tovar doručujeme výhradne vlastnou dopravou. U niektorých druhov tovaru a vo výnimočných prípadoch si vyhradzujeme právo vám tovar zaslať externou kuriérskou spoločnosťou, o čom budete vopred informovaní.
b) Termíny Dodania Tovaru
1. „Doprava zadarmo do 4-7 pracovných dní” – tento typ dopravy je určený pre tovar, ktorý je skladom a jedná sa o dodanie tovaru od jeho objednania, uhradenia a pripísania finančných prostriedkov na náš účet. Tovar doručujeme výhradne vlastnou dopravou, ktorú treba naplánovať.
2. „Overte dostupnosť“ – tovar vám bude doručený po preverení a potvrdení termínu dodania, o ktorom vás budeme informovať.
3. „Doprava zadarmo do 14 dní” – tovar vám bude doručený do 14 dní od uhradenia objednávky a pripísania finančných prostriedkov na náš účet. Doba dodania sa však môže predĺžiť, pokiaľ sa dodávateľ oneskorí v dodaní tovaru k nám, čo nemôžeme nijako ovplyvniť. V takom prípade vás bude kontaktovať a upresníme termín dodania
Podľa týchto obchodných podmienok sa dodaním tovaru rozumie okamih, kedy vám je tovar doručený. Pokiaľ odmietnete prevziať tovar, bezdôvodne, nepovažuje sa táto skutočnosť za nesplnenie našej povinnosti dodať vám tovar, ani za odstúpenie od zmluvy z vašej strany. Vlastnícke právo k tovaru nadobúdate okamihom zaplatenia celej kúpnej ceny, nie však skôr, ako prevezmete tovar.
Doprava zdarma – ide o dodanie, ktoré vám určíme my, našou vlastnou dopravou. 24hod. pred dodaním vás budeme informovať telefonicky alebo emailom. Ak nám v predstihu dáte vidieť, že vám termín nevyhovuje, dohodneme sa na inom termíne dodania, ktorý vám opäť určíme my. Ak máte záujem o dodanie v špecifický deň, hodinu sme schopní vám takúto dopravu zabezpečiť cez našich zmluvných partnerov, ale berte na vedomie, že takýto typ dopravy je spoplatnený a celkové náklady s týmto výberom dodania znášate v plnej výške vy ako kupujúci!
c) Prevzatie tovaru
Pri dodaní skontrolujte neporušenosť balenia tovaru. Ak zistíte nedostatky, bezodkladne informujte nášho vodiča alebo prepravcu ako aj nás. Ak odmietnete zásielku s poškodeným obalom prevziať, nepovažujeme to za bezdôvodné odmietnutie tovaru. Máte právo si skontrolovať tovar pri dodaní, a to aj tak, že tovar rozbalíte a skontrolujete jeho neporušenosť. Okamihom prevzatia tovaru a podpísaním dodacieho listu (alebo okamihom, keď ste mali povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore so zmluvou ste tak neurobili, alebo ste prevzatím tovaru poverili inú osobu), na vás prechádza zodpovednosť za náhodnú skazu, poškodenie či stratu tovaru.
6) ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
a) Vaše právo odstúpiť od zmluvy
Od kúpnej zmluvy môžete ako spotrebiteľ alebo Fyzická Osoba bez udania dôvodu odstúpiť v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak je dodávka rozdelená do niekoľkých častí, odo dňa prevzatia poslednej dodávky. Ak ste nás požiadali o doručenie tovaru neskôr, ako je naša maximálna lehota dodania a to do 7 pracovných dní (ak je tak uvedené pri objednaní tovaru), tak sa deň, kedy vám bol tovar doručený, počíta ako termín dodania a na odstúpenie od zmluvy máte 14 dní od tohto dátumu. Oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy odporúčame zaslať na našu doručovaciu adresu alebo na mail info@idealnekupelne.sk. Pre adresu na zaslanie tovaru nás kontaktujte, a my vám potvrdíme adresu, kde je tovar potrebný zaslať, pretože centrálny sklad sa nachádza v Nemecku.
b) Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Odstúpením od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší a hľadí sa na ňu, ako keby nebola nikdy uzavretá. Ak vám s tovarom bol poskytnutý darček, tak ste povinný nám tento vrátiť spolu s tovarom.
c) Spôsob vrátenia tovaru
Tovar ste zo zákona povinný nám vrátiť do 14 dní od odstúpenia od zmluvy na adresu, (pozor nie na adresu nášho sídla), ktorú vám potvrdíme potom čo nás kontaktujete (emailom) o tom, že od zmluvy odstupujete, tak ako je uvedené v bode 6 ods. 1 písm. a) týchto obchodných podmienok. Tovar neposielajte na dobierku, nie sme povinní ho takto prevziať. Tovar nám musí byť vrátený:
1. Nepoškodený
2. Neopotrebovaný
3. Neznečistený
4. V pôvodnom obale
K vrátenému tovaru priložte:
1. kópiu dodacieho listu a faktúry (ak boli vystavené) alebo iný doklad preukazujúci zakúpenie tovaru
2. písomné vyjadrenie o odstúpení od zmluvy (na našom formulári alebo inak) a IBAN pre vrátenie peňažných prostriedkov.
3. Vašu kontaktnú adresu, telefonický a e-mailový kontakt.
Podľa zákonných podmienok, nepredloženie niektorého z vyššie uvedených dokladov nebráni kladnému vybaveniu vášho odstúpenia od zmluvy.
d) Vrátenie platby za tovar
Všetky prijaté peňažné prostriedky vám vrátime do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Berte však na vedomie, že nie sme povinní vrátiť vám peniaze skôr, ako nám vrátite tovar. Peniaze vám vrátime bankovým prevodom na účet (preto nám zašlite bankové údaje vo formáte IBAN). Náklady spojené s odoslaním vráteného tovaru na našu adresu hradíte vy, a to aj v prípade, že tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.
e) Vrátený tovar bol poškodený
Pri zasielaní zabaľte tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu či zničeniu. Ste zodpovedný za všetky straty alebo škody na prepravovanom tovare zasielanom k nám. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za vracajúci sa tovar, pokiaľ toto nebude prijaté späť do nášho skladu. Pokiaľ zistíme, že vami vrátený tovar je poškodený, opotrebovaný, znečistený či čiastočne spotrebovaný, zodpovedáte nám za toto zníženie hodnoty tovaru.
f) Kedy nie je možné odstúpiť od zmluvy
V súlade s § 7 odstavec 6 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku nie je možné odstúpiť mimo iného od nasledujúcich zmlúv ktorých predmetom je:
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa;
- predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze;
- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;
- predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom
zákonné podmienky.
g) Naše právo odstúpiť od zmluvy
V nasledujúcich prípadoch si vyhradzujeme právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy:
1. V dobe splatnosti neuhradíte kúpnu cenu
2. Z objektívnych príčin, predovšetkým preto, že tovar sa už nevyrába alebo nám dodávateľ prestal dodávať tovar a nemožno ho za pôvodných podmienok dodať
3. Plnenie sa stane objektívne nemožným alebo protiprávnym
Budeme vás o našom odstúpení od kúpnej zmluvy bezodkladne informovať, pokiaľ nastane niektorá z vyššie uvedených skutočností. V takom prípade vám finančné prostriedky vrátime do piatich dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, a to bezhotovostne na účet, ktorý nám na tento účel oznámite.
h) Obmedzenie práva na odstúpenie od zmluvy
Pokiaľ sa predávajúci a kupujúci nedohodnú inak, kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:
1. Poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy;
2. Predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť;
3. Predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných alebo individuálnych požiadaviek spotrebiteľa alebo tovaru určeného špeciálne pre jedného spotrebiteľa;
4. Tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.
7) KOMUNIKÁCIA A DORUČENIE TOVARU
Strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty - emailom. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.
8) REKLAMÁCIA
Pred inštaláciou je potrebné skontrolovať si tovar. Pokiaľ zistíte, že tovar má nejaké vady alebo je poškodený, poprípade chýbajú určité diely potrebné na inštaláciu v inštalácii nepokračujte a nezačínajte s inštaláciou. Čo najskôr nám pošlite email. POZOR! Reklamácia sa rieši iba cez email (nie telefonicky). Je potrebné podrobne rozpísať problém a k nemu priložiť fotodokumentáciu, poprípade video. Náš tím technikov potom bude s vami problém riešiť.
POZOR! za vadu sa nepovažuje nesprávna inštalácia. Pri prípadnej reklamácii tovaru, budeme postupovať v súlade s naším Reklamačným poriadkom. Vždy je potrebné postupovať presne podľa inštalačného manuálu. Preto odporúčame, aby bol tovar nainštalovaný profesionálom (odborníkom). Všetky uvedené rozmery sú maximálne aj s profilovými/koncovými lištami. Inštaláciu musia vykonávať minimálne dvaja ľudia. Ak je problém v inštalácii, treba kontaktovať profesionála (odborníka) resp.
firmu, ktorá vám tovar nainštalovala. Keďže tovar nie je inštalovaný nami tak nenesieme zodpovednosť za zlú / nesprávnu inštaláciu.
9) PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA
Práva kupujúceho z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka). Pri uplatňovaní práv z vadného plnenia budeme postupovať v súlade s naším Reklamačným poriadkom.
10) DALŠIE INFORMÁCIE PRE SPOTREBITEĽA
Prípadné sťažnosti vybavujeme prostredníctvom svojho kontaktného e-mailu. Takisto sa môžete obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu ak medzi nami vznikne spor zo zmluvy, ktorý sa nepodarí vyriešiť priamo:
adresa: Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát - Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27; webové rozhranie: www.soi.sk,; elektronický kontakt: adr@soi.sk, ars@soi.sk; telefón: +421 (0)2/58 27 21 23, +421 (0)2/58 27 21 41 ) za účelom alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu. Toto právo môžete uplatniť najneskôr do 1 roka odo dňa doručenia našej zamietavej odpovede na žiadosť spotrebiteľa o nápravu alebo márneho uplynutia 30-dňovej lehoty odo dňa, kedy nám spotrebiteľ odoslal žiadosť o nápravu, na ktorú sme neodpovedali. Subjekt alternatívneho riešenia sporu odmietne návrh na riešenie pokiaľ sa nám nepodarí vyriešiť spor komunikáciou alebo pokiaľ vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur. Pre podanie sťažnosti týkajúcej sa tovaru, ktorý ste od nás zakúpili a pre vyhľadanie subjektu alternatívneho riešenia sporu môžete tiež využiť on-line platformu, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ďalej iste oprávnený, v prípade cezhraničného sporu, obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum, ktoré vám poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu.
11) VEZMITE NA VEDOMIE
Na všetky naše produkty značky AICA sa vzťahuje 10 ročná záruka (okrem LED zrkadiel a kúpeľňového nábytku). Na masážne boxy sa vzťahuje 2 ročná zákonná záruka od výrobcu. Na vane sa vzťahuje záruka od výrobcu uvedená v popise a to 5, 10 alebo 15 rokov. Počas inštalácie postupujte podľa montážnych pokynov! Na škody spôsobené nesprávnou montážou, používaním alebo údržbou sa záruka nevzťahuje. Technické zmeny/úpravy alebo akékoľvek iné použitie produktu vedú tiež k zrušeniu záruky. Záruka sa nevzťahuje na sklo a sklenené časti tovaru. Nie je možné reklamovať akékoľvek mechanické poškodenie skla vzniknuté po odovzdaní tovaru. Uistite sa, že ste na inštaláciu svojho tovaru použili kvalifikovaného remeselníka/montéra/inštalatéra (v niektorých prípadoch je potrebné montáž vykonávať 2 osobami), ktorý postupoval podľa pribaleného inštalačného manuálu, inak záruka na tovar zaniká.
Nezajednávajte si inštalatérov vopred! Majte na pamäti, že pri udalostiach, ktoré sú mimo našej kontroly, ako sú extrémne poveternostné podmienky, poškodený alebo stratený tovar počas prepravy, môže dôjsť k oneskoreniu dodávky.
Nezabúdajte na to, že pokiaľ čerpáte dovolenku z práce alebo zaisťujete služby profesionálneho montéra/inštalatéra, nebudeme preplácať ich faktúry, váš čas ani žiadne iné náklady, ktoré vzniknú v dôsledku omeškania dodania tovaru alebo jeho prípadného poškodenia pri dodaní. Preto dôrazne odporúčame objednať si inštalatéra po tom, čo ste obdržali svoj tovar v dobrom stave. Nezodpovedáme za žiadne škody spôsobené po inštalácii produktu.
Všeobecné obchodné podmienky
A) Právnické osoby a živnostníci
Tieto Všeobecné Obchodné Podmienky, ďalej len „obchodné podmienky“ upravujú práva a povinností pre zmluvy uzavreté prostredníctvom online obchodu Ideálne Kúpeľne, umiestneného na webovom rozhraní www.idealnekupelne.sk medzi našou spoločnosťou ako predajcom Ideálne Kúpeľne s.r.o., IČO: 56111576, DIČ: 2122209232 IČ DPH: SK2122209232; Vysokoškolákov 8556/33B, 010 08 Žilina, Slovenská Republika, zapísanej v Obchodnom registri Okresného Súdu Žilina, oddiel Sro, vložka číslo 84536/L a vami ako kupujúcim.
1) ÚVODNÉ USTANOVENIA
a) Tieto obchodné podmienky upresňujú a vymedzujú práva a povinností predávajúceho a kupujúceho pri uzatvorení kúpnej či inej zmluvy (ďalej len „zmluva“) prostredníctvom webového rozhrania www.idealnekupelne.sk.
b) Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy sú nasledujúce ustanovenia týchto obchodných podmienok. Zmluvné strany si však môžu dojednať práva a povinnosti odchylne od týchto obchodných podmienok. Odchylná dohoda zmluvných strán má prednosť pred ustanovením obchodných podmienok. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto obchodné podmienky. Práva a povinnosti zmluvných strán sa riadia vždy tým znením obchodných podmienok, za ktorého účinnosti vznikli. Práva a povinnosti zmluvných strán sa ďalej riadia:
1. Reklamačným poriadkom pre Právnické Osoby / Živnostníkov
2. Zásadou ochrany osobných údajov
3. Podmienkami a pokynmi uvedenými na webovom rozhraní (najmä pri uzatváraní zmluvy)
4. Zbierkou zákonov Slovenskej republiky - Zákon č. 513/1991 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej iba „obchodný zákonník“).
b) Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú iba na prípady, keď je kupujúci právnickou osobou alebo živnostníkom. Pre zmluvy uzatvárané so spotrebiteľom (Fyzickou Osobou) sa tieto obchodné podmienky neuplatnia, ale uplatnia sa Všeobecné obchodné podmienky pre Fyzické Osoby (spotrebiteľa). V otázkach neupravených týmito obchodnými podmienkami pre Právnické Osoby a Živnostníkov sa vzťahy riadia obdobne podľa podmienok upravených vo Všeobecné obchodné podmienky pre Fyzické Osoby (spotrebiteľa). Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami aj so Všeobecnými obchodnými podmienkami pre Fyzické Osoby (spotrebiteľov).
2) OBJEDNÁVKA A UZATVÁRANIE KÚPNEJ ZMLUVY
a) Objednávku kupujúci zasiela
1. prostredníctvom nášho webového rozhrania (vyplnením objednávkového formulára) - tu nie je možné zadať fakturačné údaje firmy (jedná sa iba o informatívny charakter)
2. emailom na info@idealnekupelne.sk
b) Objednávka musí obsahovať všetky potrebné informácie aby sme mohli objednávku spracovať – kontaktné údaje kupujúceho (meno a názov spoločnosti, IČO, DIČ, IČ DPH (ak je kupujúci platcom DPH), fakturačná adresa, adresa dodania – pokiaľ sa líši od fakturačnej adresy, kontaktná osoba pre komunikáciu ohľadom objednávky, telefónne číslo, email, spôsob dopravy. Bez platných údajov vyššie, objednávka nebude spracovaná, a teda sa ani neuzatvára kúpna zmluva.
c) Nie sme povinní prijatú objednávku potvrdiť. Nepotvrdená objednávka sa nepovažuje za záväznú a môžeme ju odmietnuť. Vyhradzujeme si právo overiť si vážnosť objednávky pred jej potvrdením.
d) Pri zaslaní objednávky cez naše webové rozhranie je automaticky zasielaná správa o potvrdení objednávky, ale nejedná sa o záväznú objednávku z našej strany.
e) Po obdržaní vašej objednávky si vyhradzujeme právo skontrolovať jej vážnosť, ako aj dostatok objednaného tovaru na našom sklade. Ak je vami požadovaný tovar skladom, zašleme vám zálohovú faktúru na úhradu.
f) Podnikateľským subjektom a živnostníkom poskytujeme platbu iba bankovým prevodom a objednávku je potrebné uhradiť vopred, a to v plnej sume.
g) Zaslaním zálohovej faktúry vám potvrdíme prijatie objednávky.
h) Kupujúci nie je oprávnený potvrdenú a záväznú objednávku jednostranne zrušiť. Záväzná a potvrdená objednávka môže byť zrušená iba na základe dohody medzi nami a kupujúcim.
i) Ako právnická osoba alebo živnostník súhlasíte s týmito obchodnými podmienkami, a to objednávkou zaslanou cez naše webové prostredie alebo emailom.
3) PODMIENKY DODANIA
a) Zaväzuje sa kupujúcemu dodať tovar dohodnutým spôsobom, riadne zabalený a so všetkými dokladmi. Faktúru za tovar zasielame výhradne emailom, pokiaľ nás kupujúci nepožiada o zaslanie s tovarom.
b) Pred prevzatím tovaru je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalu dodaného tovaru a prípadné vady bezodkladne oznámiť prepravcovi. O škodách a vadách bude spísaný protokol. Pokiaľ o škodách a vadách spísaný protokol nebude, kupujúci stráca nároky plynúce z porušeného obalu tovaru.
c) Kupujúci je povinný tovar ihneď po dodaní skontrolovať, a to najmä množstvo tovaru ako aj kompletnosť tovaru. Prípadný nesúlad je povinný oznámiť ihneď prepravcovi, a to pri dodaní a spísať protokol o chýbajúcom, resp. nesprávnom type tovaru.
d) Vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy pokiaľ kupujúci v deň dodania neprevezme dopredu dohodnutý tovar. V prípade neprevzatia takto dopredu dohodnutého dodaného tovaru zo strany kupujúceho si vyhradzujeme právo na náhradu nákladov spojených s dodaním tovaru a jeho uskladnením, ako aj ďalších nákladov, ktoré nám vzniknú z dôvodu neprevzatia takto dohodnutého tovaru.
4) PLATOBNÉ PODMIENKY
a) Podnikateľským subjektom a živnostníkom poskytujeme platbu iba bankovým prevodom a objednávku je potrebné uhradiť vopred, a to v plnej sume.
5) ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
a) Vyhradzujeme si právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to až do doby prevzatia tovaru kupujúcim. V takom prípade vrátime kupujúcemu uhradenú kúpnu cenu bezhotovostne na účet oznámený na tento účel kupujúcim. Pokiaľ v lehote do 5 dní od nášho odstúpenia od zmluvy nám kupujúci neoznámi účet, na ktorý požaduje kúpnu cenu vrátiť, tá mu bude poukázaná na účet, z ktorého nám boli finančné prostriedky na úhradu kúpnej ceny zaslané.
b) Ďalej si vyhradzujeme právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, pokiaľ sa kupujúci oneskorí s úhradou kúpnej ceny viac ako 7 dní ako aj právo na ďalší predaj tohto tovaru.
c) Kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť, pokiaľ sme v omeškaní s dodaním tovaru, a to dlhšie ako 4 týždne od dohodnutého dňa dodania.
d) Odstúpenie od zmluvy musí byť zaslané v písomnej / elektronickej forme a stáva sa účinným a platným odo dňa doručenia o odstúpení druhej zmluvnej strane.
e) Kupujúci nemá právo od zmluvy odstúpiť pri tovare, ktorý už bol dodaný a to riadne, včas a bez vád a pri tovare, ktorý bol vyrobený na základe jeho individuálnych požiadaviek.
6) ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
Podmienky zodpovednosti za vady tovaru a prípadná záručná zodpovednosť sa riadia Reklamačným poriadkom pre Právnické Osoby a Živnostníkov.
7) OBCHODNÉ TAJOMSTVO A OBCHODNÁ POLITIKA
Pri jednaní o zmluve, jej uzatváraní a plnení môžu byť kupujúcemu oznámené informácie, označené ako dôverné alebo dôvernosť vyplýva z ich povahy. Kupujúci sa týmito obchodnými podmienkami zaväzuje tieto informácie:
1. Neposkytnúť bez nášho súhlasu inej osobe
2. Nevyužiť na iný účel ako plnenie zmluvného vzťahu
3. Nevyužiť akýmkoľvek spôsobom, ktorý by nás pohol poškodiť
4. Nevytvárať kópie dokladov
5. Uchovávať ako dôverné
Tieto obchodné podmienky sú platné a účinné od 1.8.2024. Zmeny a Chyby vyhradené.